Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της τράπεζας της Ελβετίας

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της τράπεζας της Ελβετίας

Κατηγορείται ότι παρείχε εμπιστευτικές πληροφορίες στη σύζυγό του
Τελικά «ο λόγος» του Φίλιπ Χίλντεμπραντ δεν έπεισε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Ελβετίας. Ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας της χώρας υποχρεώθηκε σε παραίτηση λόγω της υπόνοιας ότι εκμεταλλεύθηκε τη θέση του για να παράσχει πληροφορίες στη σύζυγό τουΚάσγια. Οι πληροφορίες αφορούσαν την αγορά συναλλάγματος και απέφεραν κέρδος (ανεξαρτήτως της εμπλοκής ή όχι του κεντρικού τραπεζίτη) άνω των 60.000 ελβετικών φράγκων (σχεδόν 50.000 ευρώ) στη σύζυγο του πρώην διοικητή της τράπεζας.
«Οι τελευταίες 3 εβδομάδες υπήρξαν δύσκολες για εμένα και για την οικογένειά μου. Μου είναι αδύνατο να αποδείξω πως η γυναίκα μου ενήργησε μόνη της. Μπορείτε να εμπιστευτείτε μόνο το λόγο μου», ανέφερε ο Χίλντεμπραντ ανακοινώνοντας την υποβολή της παραίτησής του στην πρόεδρο της Ελβετίας Εβελίν Βίντμερ Σλουμπφ.
Ο 48χρονος τραπεζίτης είχε αποφασίσει τον περασμένο Αύγουστο να προστατεύσει το εθνικό νόμισμα της χώρας από την ανεξέλεγκτη πορεία ανατίμησης σε σχέση με τα βασικά νομίσματα (αμερικανικό δολάριο και ευρώ) η οποία έπληττε επί μήνες την ανταγωνιστικότητα της ελβετικής οικονομίας.
Η Τράπεζα της Ελβετίας ανακοίνωσε ότι το φράγκο θα συνδεθεί με σταθερή ισοτιμία με το ευρώ που δεν θα μπορεί να υπερβεί το 1,2 φράγκο ανά ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου